Veelgestelde vragen
FAQ
alles wat je wilt weten
Vragen?
Juf & Zus is een online platform en heeft nog geen fysieke winkels of showrooms. Heb je overige vragen die niet beantwoord worden in de lijst hieronder?
Neem dan contact op via het contactformulier of stuur je vraag naar klantenservice@jufenzus.nl
Lees hier de Algeme Voorwaarden
Het is mogelijk om via iDeal en creditcard te betalen.
Het kan zijn dat jouw bank offline is of dat het betaalprogramma moeilijkheden ondervindt. Check online via jouw bank website of er niks is afgeschreven. Mocht dat niet zo zijn, probeer dan later nog een keer de betaling te voldoen. Houdt het probleem zich aan, stuur dan een mail naar klantenservice@jufenzus.nl en we helpen je dan zo snel mogelijk!
Nee, onze printables zijn digitaal. Zo kun je zelf bepalen welke kaartjes jij wilt printen en hoe. Neem de bestanden op een usb mee naar een printshop of print ze direct uit op een printer naar beschikking.
Je hoeft niet te wachten! Na aankoop van je printables krijg je per mail een unieke link toegestuurd waarmee je direct toegang krijgt tot de bestanden en zijn ze direct beschikbaar in jouw account op www.jufenzus.nl
Dat is vervelend! Stuur een e-mail naar klantenservice@jufenzus.nl met jouw ordernummer vermeld en we lossen het zo snel mogelijk op.
Uiteraard! De kaartjes zijn wereldwijd beschikbaar gezien het digitale bestanden zijn. Je kan ze vervolgens zelf printen en toepassen. Wat we niet kunnen doen is de taal aanpassen of andere kaartjes toevoegen.
Het terugsturen van de printables is helaas niet mogelijk. In Nederland heeft iedereen wettelijk een 14 dagen herroepingsperiode, maar de levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager wordt echter uitgesloten van dit ontbindingsrecht gezien er niet gegarandeerd kan worden dat deze na terugsturen niet alsnog wordt gebruikt. Zie ook de algemene voorwaarden.
Dat is erg vervelend en kan enorm balen zijn! Zorg ervoor dat je het bestand nog niet download op je computer of het bestand print, dat zorgt er namelijk voor dat wij geen teruggave kunnen doen. Neem contact op via klantenservice@jufenzus.nl met jouw bestelnummer en laat ons weten welke variant het eigenlijk had moeten zijn. Wij zullen dan persoonlijk kijken wat we voor je kunnen doen.
De printables komen óf per stuk óf per A4 óf beide. De A4 is voor als je alles wilt printen en behoeft geen andere instellingen dan normaal. Mocht je een deel van de kaartjes die los wordt geleverd willen printen, dan is het belangrijk dat je de pagina nummers opschrijft die je wél wilt printen. Vervolgens ga je naar het print-venster en voert de pagina’s in die je wilt printen in het ‘pagina’s’ bereik venster. Je zet vervolgens de pagina schaling/sizing in op meerdere/multiple. Zet de pagina’s naar 1 bij 3 en zet de orientatie van het blad op landschap/landscape. Het voorbeeld van de print zal vervolgens laten zien dat er 3 kaartjes op 1 A4 worden gezet zonder verschaling. Klik op print en klaar!
We hebben ook een video gemaakt met alle printinstructies. Die kan je hier bekijken.
De printables kunnen geprint worden op wit A4 papier. Hierbij is het mogelijk om de normale 80 grams papier soorten te kiezen. Wil jij liever dat de kaartjes langer meegaan? Dan adviseren we zwaarder papier, zoals bijvoorbeeld 100 grams en om de kaartjes te lamineren alvorens gebruik.
Hou er rekening mee dat beeldscherm kleuren altijd anders zullen zijn dan het geprinte resultaat. Dit heeft te maken met de RGB/CMYK waardes die anders lezen op een beeldscherm dan in het echt. Print jouw printer de kleuren heel anders? Dan kan het zijn dat je printer gereinigd moet worden, de instellingen voor je printer niet goed staan of de printer de kleuren verkeerd satureert. Door naar een printshop te gaan voorkom je deze problemen. Liever toch jouw eigen printer gebruiken? Kijk dan goed naar de instellingen van je printer en zet deze zo dat de printer de kleuren van het document handhaaft en niet zelf de kleuren bepaald. Houdt het probleem zich aan? Neem dan contact op met de leverancier van de printer.
We doen onze best om zoveel mogelijk algemene dagritmekaartjes in de pakketten te verwerken, maar het kan zijn dat we er een paar missen! Laat ons weten via klantenservice@jufenzus.nl welke algemene kaartjes jij mist en we zullen kijken welke we jou kunnen nasturen! We hebben bij de Lessen & Acties pakket 3 blanco kaartjes toegevoegd waar jij je eigen speciale woorden op kan schrijven. We houden alle inzendingen bij en zullen de collecties hier mee updaten als dat nodig is!
Wat leuk! Dat waarderen we enorm. Onderaan deze pagina vind je een formulier waarin jij jouw suggestie kan toesturen. Wij gaan dan kijken welke suggesties we kunnen verwerken in nieuwe collecties en nieuwe producten!
Wat leuk! Juf&zus maakt alle ontwerpen zelf, waardoor we ook de mogelijkheid bieden om persoonlijke dagritmekaarten te ontwerpen en ontwikkelen voor onderwijsinstellingen. Mail voor meer informatie naar info@jufenzus.nl met een korte uitleg en we zullen dan met een persoonlijke en vrijblijvende offerte reageren voor het ontwerp en de levering van een uniek ontwerp.
Dat is zeker mogelijk! Stuur een mailtje naar info@jufenzus.nl met het bedrag waarvoor jij een cadeaubon wilt kopen en wij maken er dan één persoonlijk voor jou! Hoe leuk is dat om te geven. Heb jij de bestanden zelf al gekocht en wil je die doorsturen naar iemand? Dat kan! Hou er echter rekening mee dat deze bestanden niet naar meer personen worden doorgestuurd, gezien dit illegaal is en wij dan juridische stappen nemen.